snack snack snack

Jag känner att jag inte trivs med detta, jag vill ha det lite mer personligt... och ska jobba på det! Jag ska skriva och visa mer av min vardag. Jag ska använda systemkameran lite mer flitigt. på måndag ska jag på klassresa, till kära stockholm, så då ska det fotas! Jag ska byta header, men då tänkte jag ha en bild, som kanske tas i stockholm, jag ska börja våga vara med på kort. Jag fastnar aldrig på kort, men så är det och det får jag acceptera. Jag får skärpa mig, och jag tror det har med självförtroende att göra! Jag MÅSTE skärpa mig! jag måste börja klä mig i färg, vilket jag är dålig på. Jag mår bra och får bättre självförtroende om jag trivs i det jag har på mig, det är naturligt. I stockholm ska jag shoppa! och våga var med på kort och vara nöjd med mig själv!

nu kommer lite bilder som är mycket inspirerande!




tjoflöjt /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0