SAKER SOM ÄR OCH INTE ÄR JAG

Jag är inte alls särskilt mycket för starka färger, och färgglada kläder! jag tycker det kan vara snyggt på andra, men det är inget jag sätter på mig! Jag gillar mer naturfärgade kläder i nyanserna, vitt, biege, grått och svart! Det kanske låter tråkigt men jag tycker det är fint!
NATURFÄRGADE KLÄDER OCH ACCESOARER.
Jag gillar högklackat att kolla på men inget jag kan bära, det är för oavslappnat. Jag känner mig väldigt begränsad i Högklackat. INTE HÖGKLACKAT PÅ MINA FÖTTER.
Jag bara älskar den TYPISKA GREKISKAGUDINNA STILEN, den är så naturligt vacker och fin! ÄLSKAR KLÄNNINGAR!
Jag är också en SILVERMÄNNISKA, guld kan jag tröttna på efter ett tag.
En annan sak som jag verkligen hissar är FRANSVÄSKOR! Det är så himla fint, har två stycken svarta. Men skulle så gärna vilja ha en vit stor!
FINA DIADEM är så fint, gärna med lite vita och silvriga stenar, det behöver inte vara stelt utan det kan vara som ett band man knyter i nacken. Jag har letat efter det perfekta till skolavslutningen... men inte hittat det !!

Det var allt för idag, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0