Mitt drömbröllop

Jag vill gifta mig i Varberg i en gammal kyrka, att gå längs med mittgången måste jag bara göra! haha (hårda bud) Sen ska vi gå ut på trappan och alla ska kasta ris på oss. Efter det ska alla gäster åka till varbergs fästning, inne på borggården står finns det servitörer och servitriser som delar ut champange glas och smått och gott! (det kommer vara fint väder, 25 grader och soligt i början av sommaren) Alla ska vara FINT klädda! Sedan kommer vi i en fin vit gammal bil. Det är mingel ute på borggården, sedan fortsätter mat, dans och skratt inne i en festlokal som ligger inne i fästningen. Det är jätte bra för ingången till lokalen är på borggården. På mitt bröllop hoppas jag att folk vill hålla tal, stand up vill jag ha med Soran Ismail! Min klänning kommer vara vit, och jag tror sjöjungfru form, jag tycker den är så smickrande! eller något i stilen som Kate hade...







denna lokalen

fast med öppna fönster! fast långbord, och andra möbler och annan dukning...


och denna dukningen, och något liknande i möbler!

Jag kommer också ha en mingelfotograf, som tar kort!

tjillivippen!


Kommentarer
Postat av: Mj

jag ställer upp som mingelfotograf ;)

2011-05-12 @ 20:03:05
URL: http://maybetoday.blogg.se/
Postat av: Viljarastrid

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-12-12 @ 08:40:18
URL: http://viljarastrid.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0