Hejdå Grundskolan!

''Vi hade iallafall tur med vädret!''


Fina Annie och Kicke

Tijana, Jag, Agnes, Malin och Nathalie

hela föredetta 9ij!

Fina Annie och Daniel!


Gröndalskolans snällaste, roligaste och stiligaste killar!

Marcus!

Carro och Tijana!

Edward!

Hulda, Jag och Agnes

Daniel och Edward lär ut hur man äter med kinapinnar.. hahaha!

daniel, edward och Kicke

Jag, daniel och Edward

Tijana och Jag

Tijana och jag!

Edward, Daniel och Tijana

Tijana och Philip



Marcus visar upp sin tröja? eller nåt...

Annie och Kicke

Annie och Kicke!

Edward

marcus - ''Jag har hittat ved!''

Lamin och Agnes!

Brasan!

Kommer sakna er alla jättemycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0