framtid

Ibaldn kan jag tycka det är mysigt att tänka på framtiden, hur jag vill att mitt liv ska se ut när jag är 30 år. Jag planerar ingenting, för det får bli som det blir... men drömma får man!

Jag flyttar till stockholm eller Södertälje...

Jag vill bli skådespelerska, jag har inte testat många olika stilar. men jag gillar clown och commedia, men jag tror jag kan gilla ''klassisk'' också.

Jag gifter mig fint!

får en fin familj. Jag vill adoptera, jag är inte säker på om jag vill ha egna ''biologiska'' barn. tre ska det va, två pojkar och en flicka.

vi köper ett fint hus, i någon av dessa stilar. eller ett gammalt stenhus inne i stan.
- stort kök
- ljusa rum
- med inslag av grekisk och romersk konst i inredningen
- stort sällskapsrum
- ett rum där man kan vara kreativ: bygga, pyssla, måla, spela musik och massa mer
- nära till naturen

Jag vill ha två hundar, och eftersom jag vill att mamma och johan ska kunna komma och hälsa på.. samt andra allergiker vill jag ha två lhasa apsos (den rasen min hund tassa är). jag vill ha två för att dom ska kunna gör varandra sällskap när vi inte är hemma.

vårat semesterhus ska ligga i grekland! Det har jag redan bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0