emma gästbloggar!

Konnichiwa läsare. Jag är Elins storasyster och jag fick äran att blogga här idag eftersom det är min födelsedag idag hihi. Jag tänkte blogga lite i Elins tema och då tänkte jag visa lite vad jag gillar för inredning och så. Elin visade mig detta huset som var till försäljning och jag tycker verkligen det är så sjukt fint.



Framsidan är jätte mysig med massa växter och jag älskar fönsterluckorna!!



Eftersom att jag är inne ganska mycket på buddhistspåret, så älskar jag tavlan på väggen! och för att inte tala om kistorna som soffbord!



Verandan är ju helt magisk, tänk vad mysigt att sitta här när det regnar eller på höstkvällar med tända ljus och mysa!!

Blessed be och ha det fint! <3 ta gärna en titt in på min blogg också www.thewhitelotus.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0